İçeriğe Atla Menüye Atla

Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Yeri, Zamanı ve Süresi

Eğitim Süresi 1 tam gündür.

 

Bu eğitimi firmanıza özel almak ister misiniz? Teklif almak için buraya tıklayınız.

Eğitimin Amacı

Günümüzde, pazardaki rekabet, pazardaki oyuncu sayısının artması, ürünlerin birbirine yakın hale gelmesi müşteri ilişkileri ve satışı daha önemli bir hale getirmiştir. Artık; müşterisini anlamayan, satın alma davranışlarını önemsemeyen, müşteri ilişkilerini doğru şekilde yönetemeyen şirketlerin ayakta kalma şansı kalmamıştır.

Bu eğitim;

  • Çalışanların ve yöneticilerin günümüzdeki müşteri ihtiyaçlarını anlamasını
  • Satış sürecini yönetmesini ve satış sonrası müşteri taleplerini karşılama yöntemlerini öğretmeyi hedeflemektedir.

Kimler katılabilir?

  • Müşteriyle herhangi bir şekilde temas kuran tüm çalışanlar,
  • Satış, Müşteri Hizmetleri, Pazarlama, CRM bölümü çalışanları

  • Satış ekibi yöneticileri.

Eğitim Programı

  • Yönetici Kimdir?
  • Günümüz Satış ve Pazarlama Davranışlarında Değişen Taraflar
  • Pazarlama ve Satış Anlayışında Bütünsel Modeller
  • Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışının Geliştirilmesi
  • Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler
  • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi
  • Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Kişisel Kalite
  • Memnun Müşterinin İşletmeye Olan Etkileri
  • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi
  • Müşterinin Elde Edeceği Değer Analizi ve Müşteri Tatmini
  • Müşteri Şikâyetlerini Anlama
  • Müşteri Şikâyetlerinin Nedenleri
  • Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma
  • Müşteri İletişiminde Temel Hatalar
  • Şikâyetleri Çözme Teknikleri
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri 
  • Sözlü İletişimin Kuralları
  • Sözsüz İletişim Kuralları
  • Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler
  • Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri
  • Satış Tarzımızı Belirleme ve Etkili Satış Stilleri
  • Satış Performansının Arttırılması
  • Profesyonel Satışta İkna Teknikleri
  • Satışta Etkili Müzakere ve Çatışma Yönetimi

Eğitime dahil hizmetler

Eğitim boyunca çay kahve servisi ve öğle yemekleri ücretsiz olarak verilecektir.

Tüm katılımcılara eğitim sonunda sertifika verilecektir.

Ayrıca yine tüm katılımcılara eğitim sonunda flash bellek ile eğitim sunumları ve destek dokümanları dağıtılacaktır.

Ön kayıt için tıklayınız

Yaklaşan Eğitimler

 

Elektrik Piyasalarına Giriş Eğitimi
29-30 Eylül 2017 / İstanbul
27-28 Ekim 2017 / İstanbul
3-4 Kasım 2017 / Ankara

Yekdem Santralleri İçin Piyasa Süreçleri Eğitimi
19 Ekim 2017 / Ankara
26 Ekim 2017 / İstanbul

Gün İçi Piyasası Eğitimi
28 Eylül 2017 / İstanbul
2 Kasım 2017 / Ankara

Başarılı Elektrik Satınalma Eğitimi
27 Eylül 2017 / İstanbul
20 Ekim 2017 / Ankara

Uygulamalı Elektrik Satış Eğitimi
21 Ekim  2017 / Ankara

 

 

 ENF AKADEMİ 

Yeni eğitimlerimizden haberdar olmak ve indirimlerden yararlanmak için e-posta listemize kayıt olabilirsiniz.

Geçmiş Enerji Eğitimleri